چگونه لیست کارهای خود را فعال کنیم


سازمان دهی یک تجارت جدی است ، قضاوت بر اساس تعداد چک لیست های موجود و برنامه های ردیابی شغل. اگر در نرم افزار مدیریت وظایف تلفن همراه تازه وارد هستید ، اپل و Google برنامه های رایگان خود را دارند که راحتی یک برنامه یادداشت برداری را با قابلیت تنظیم هشدارهای اعلان برای اطمینان از به موقع انجام شدن کارها ترکیب می کند.

برنامه Apple Reminders روی iPhone ، iPad ، iPod Touches ، Apple Watches ، Macs و iCloud.com اجرا می شود. برنامه Google Tasks برای Android و iOS نیز در Gmail و Google Calendar ادغام شده است. در اینجا اصول اولیه هر دو برنامه ذکر شده است.

برای شروع کار با iPhone ، برنامه Reminders را باز کنید ، روی New Reminder در گوشه پایین سمت چپ صفحه ضربه بزنید و کاری را وارد کنید. نوار ابزار زیر میانبرهایی را برای تنظیم تاریخ اعلان فراهم می کند. می توانید یک زمان دقیق و یک برنامه منظم تنظیم کنید. می توانید مکان خاصی را برای اطلاع رسانی انتخاب کنید (مثلاً در نزدیکی سوپرمارکت خود) ، یادآوری را برای برجسته سازی علامت گذاری کنید یا برای افزودن اطلاعات تصویری ، تصویری در آن وارد کنید.

برای شروع با Google Tasks در تلفن خود ، اگر از قبل نصب نشده است ، آن را از فروشگاه برنامه بارگیری کنید. برنامه Google Tasks را باز کنید و روی دکمه + بزرگ در پایین صفحه ضربه بزنید. کارهایی را که باید انجام دهید وارد کنید. با ضربه زدن روی نماد جزئیات یا تنظیم یادآوری زمان با انتخاب نماد تقویم ، می توانید اطلاعات بیشتری اضافه کنید. روی دکمه ذخیره ضربه بزنید.

همچنین با سفارش Apple Siri یا Google Assistant می توانید یادآوری ای را به برنامه خود اضافه کنید تا یادداشتی برای شما ایجاد کند. (دستیار Bixby سامسونگ می تواند یادآوری ها را در تلفن های Galaxy به همین ترتیب تغییر دهد.)

و وقتی کار شما تمام شد ، روی دایره کنار آن ضربه بزنید تا آن را به عنوان تمام شده مشخص کنید.

می خواهید چندین یادآوری مرتبط را در یک مکان جمع کنید؟ فقط کارها را در یک لیست گروه بندی کنید. در یادآوری های اپل ، روی افزودن لیست در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. به لیست یک نام دهید ، یک رنگ به آن بدهید ، یک نماد به آن بدهید – و سپس به آن یادآوری های خاصی بدهید. صفحه اصلی یادآوری تمام لیست های شما را در حال انجام نشان می دهد ، از جمله لیست های ایجاد شده خودکار برای کارهای برنامه ریزی شده ، مشخص شده و فعلی.

در برنامه Google Tasks ، روی نماد منو در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید و “+ ایجاد لیست جدید” را انتخاب کنید. نامی وارد کنید ، روی دکمه پایان در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و با ضربه زدن روی دکمه + در پایین صفحه ، کارها را اضافه کنید. برای جابجایی بین لیست ها ، روی دکمه فهرست ضربه بزنید و لیست مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

برای تنظیم مجدد موارد در یادآوریهای اپل ، روی کاری کلیک کنید و آن را به موقعیت جدیدی در لیست بکشید. برای انتقال ورودی به لیست دیگری ، روی مورد به سمت چپ بکشید و روی دکمه جزئیات ضربه بزنید. در صفحه جزئیات ، به فهرست بروید ، روی آن ضربه بزنید و فهرست دیگری را انتخاب کنید.

برای ذخیره وظیفه فرعی دیگر – مانند فهرست کردن وسایل آشپزخانه مختلف برای خرید در زیر وظیفه اصلی “خرید لوازم جدید” – صفحه را به سمت راست بکشید و Indent را انتخاب کنید تا این وظیفه فرعی به بالای آن وارد شود. همچنین می توانید کاری را کلیک کرده و روی دیگری بکشید تا آن را به عنوان کار فرعی درآورید.

برای تنظیم مجدد موارد در Google Tasks ، ورودی را انتخاب کنید ، سپس پایین را کلیک کنید و آن را به موقعیت جدید بکشید. برای مرتب سازی براساس تاریخ ، روی منو با سه نقطه دیگر در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید ، روی مرتب سازی بر روی ضربه بزنید و تاریخ را انتخاب کنید.

برای انتقال یک کار به یک لیست جدید ، روی آن ضربه بزنید و از منوی کشویی موجود در صفحه بعدی برای انتخاب لیست دیگری استفاده کنید. در اینجا همچنین گزینه هایی برای افزودن جزئیات بیشتر در مورد کار ، تعیین تاریخ و زمان یا اضافه کردن کار فرعی دارید.

همه وظایف اضافه شده به لیست خانواده در Apple Reminders به ​​طور خودکار به افراد در گروه اشتراک خانواده مربوط به iCloud شما منتقل می شود. همچنین می توانید لیست ها را از طریق ایمیل ، پیام ، سستی یا سایر برنامه ها با دیگران به اشتراک بگذارید ، که می تواند برای برنامه ریزی پروژه مفید باشد. لیستی را انتخاب کنید ، روی منوی More در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید ، Share Share را انتخاب کنید و روش اشتراک گذاری را انتخاب کنید. پس از اشتراک لیست ، می توانید با ضربه زدن روی دکمه انتساب و انتخاب یکی از گروه ، کارهای خاصی را تعیین کنید. کاربران در یک لیست مشترک می توانند موارد را اضافه ، حذف و علامت گذاری کنند – و همه آنها به روز شده اند.

Google Tasks اشتراک پویا را ارائه نمی دهد ، اما اگر کاربر Gmail / تقویم گوگل هستید ، می توانید از آنجا وظایف را مشاهده و به اشتراک بگذارید. و شما می توانید با انتخاب Add to Tasks از منوی More به راحتی از طریق پیام باز در برنامه Gmail کار ایجاد کنید. همانند برنامه یادآوری های اپل و حساب های iCloud ، وظایف شما در همه دستگاه های متصل به حساب Google شما نمایش داده می شوند ، بنابراین همیشه به روز هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *